Mitt 1700:e inlägg

Ja nu sitter ja här på datorn, ska byta design nu igen eftersom man inte kan kommentera. Och det ska man ju kunna göra. Hoppas ni gillar den nya! Kul att det är mer besökare nu också! Me like. Sitter i soffan nu med en kisse i knät. Kl 19 kom jag hem från gymmet (som jag spenderade med Clara, Hanna & pappa) och duschade och lagade middag. Skönt pass på gymmet också! Känns verkligen att man blir starkare, klarar mer på crosstrainern och tar tyngre vikter! Det går bara bättre och bättre. ME LIKE ALOT!
Helgplaneringen är att träffa systrar och gå ut i stan på fredagen. Ska bli så mys! Det är inte ofta vi ses tillsammans allihopa. Men nu ska vi görat! Mysis. Lördagen är hittills oplanerad och det känns mycket bra det med. Blir säkert lungt så man orkar träna på söndag kanske.
Jag vill ha detta hår igen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0