Stäääääädning.

Snälla anonym, jag har sparat kvitton och konversiationer. ALLT har jag sparat. Men jag kännde inte att jag ville ta det till polisanmälan, ville inte att det skulle gå såhär långt. Det var hon själv som skrev hennes namn. Det var inte mitt val. Sen skriver jag bara saker hon själv har sagt. Har inte direkt hittat på något av detta. Jag gillar att du är anonym det gör dethär mycket mer spännande.


Så nu till det jag egentligen tänkte skriva. Jo idag da, jag kom hem i hopp om att det skulle finnas tvätttid. Men typiskt när det är kris så finns det bara 18-22 vilket jag får stå ut med för ja måste verkligen tvätta. Frågan är om jag kommer orka hålla mig vaken... De e frååågan. Har jobbat hela natten och är sjukt trött redan men har hunnit med att städa, dammsuga och skura. Snart ska ja bege mig in på toaletten och ge den en rejäl omgång. TTYL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0