Morrn da alla bakisfisar.

Den 26 mars är det earth day så under en timme ska man släcka ner allt. Vilket jag brukar göra varje år. Eller vi har typ alltid gjort det hemma också. 20:30 så tycker jag att alla ska släcka ner. Inga lampor eller tv eller datorer, naada. Just do it.


Igår kom ju saga hit och mös, vi såg BB sen gick vi å la oss. Asså gurkan haha. Sweet att han ser ut som en liten kyckling nu. Dom nominerade är Katerina, Sanna och Nicky sthlm. Jag hoppas ju på att nicky eller Sanna åker ut. Sanna bara whainar hela tiden och Nicky är sjukt jobbig. Just nu så jobbar jag fast jag har lunch/håltimme tills halv 12. Det är sjukt fint väder ute så ni som ligger bakissjuka idag missar något. Så jäävla fint väder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0