Jaså, fredag igen.

Idag var det jätte fint väder ute för er som missade det. Hade varit guld att sitta på en uteservering med en iskall cider. Eller på balkongen. Fast på min balkong är det nästan aldrig sol. När jag kom hem vid fyra hade balkongen ovanför mig sol och två balkonger åt vänster. Såå surt. Fast man ska väl inte klaga. Dom i mitten har det värre. Så nu sitter jag här och väntar på att S ska sluta. Vi ska mysa och sen ska ja väl sova. Börjar 07:45 imorron. Men grejen e den att jag kmr vara super rik nästa månad. MOuahaha. Idag när jag kom hem var jag så duktig och körde kinect i 1,5 timme sen en kvarts joggande i min lägenhet haha. Fram å tillbaka fraam och tillbaaka. Oj nu vart det långt och långtråkigt inlägg. Kanske skriver mer sen.
Ps. Har fortfarande inte hört något av dendär otrevliga personen som jag pratade om förut. Hon verkar inte vilja ta dethär på allvar. Hennes val.. Ds.
Detta var när jag och Kluckan var i stan och mös. Måste göras om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0