Gårdagen.

Måste bara berätta om igår, haha. Min kusin som är 10 år och jag spelade spelet våghals. Då kom det upp en fråga man skulle skicka som sms om penetration. Oliver frågar då om detta. Självklart sa ja att jag inte visste nått och att han skulle fråga morfar. Morfar sa att det var när tjejer tog på sig själva, alltså när dom tog sig själva på örat? haha vet inte vad han fick det ifrån men i alla fall. Det slutar med att han frågar Mulle, mosters kille. Som berättar vad det betyder in i detalj också. Efter att Oliver apskrattat i några minuter spelar vi igen. Då kommer denna fråga upp:
  • Vem tror du har haft flest, respektive minst sexpartners i sällskapet?
  • Oliver: Jag vet inte.
  • Jag: Men om du säger vem du tror haft mest?
  • Oliver: Pappa!
  • Jag: HAHA, och minst?
  • Oliver: Saga?
Kärlek till dig oliver du gjorde min dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0