Denhär personen.

Ja att hon inte är en bra morsa och att hon är otrogen mot sin pojkvän vet ni ju nu. Med vad hon gjort mot mig vet nog inte många. Att hon pajat min dator. Hon lämnade sin katt "i några veckor" hos mig. Hotade med att avliva henne. Hon har kostat mig 6 tusen i vetrinärkostnader som hon inte betalar pga att det inte är hennes katt. Hotat med att skicka sin pojkvän som förövrigt enligt henne röker hash, ENLIGT henne. Eller var han gammal pundare?! Denhär fega personen vågar inte prata med mig utan då skickar hon sin kille för att ta alla sina konflikter. Du är en så stark person. Hoppas du växer upp någon dag. För dina barns skull.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Matilda.. Mitt liv verkar vara för intressant för att släppa. Vad jag och johan har gått igenom och gjort mot varann är något som vi fått tagit oss igenom. Det har varit tufft och svårt men vi har klarat det! Varför du väljer att prata så här om mej vet jag inte. Du är arg på mej för att du tycker jag lurat dej genom katten och datorn! Jag har sagt flera gånger att du får pengar för datorn, inga problem, jag spillde av misstag på den.. Du har nu nytt nr och jag når dej inte.. Att johan röker hash är något som han har i sitt bagage som han inte håller på med nu.. Det finns nog ingen människa med helt felfria liv.. Det är tråkigt att du väljer att skriva en blogg om någon annans liv.. Jag, du, och många som njuter av att läsa den här bloggen har inte ett felfritt liv.. Men jag kan väl få välja själv vad jag vill dela med mej av?!

2011-03-05 @ 19:41:32
Postat av: Anonym

Eftersom att Linda här så cleavert och snyggt uttrycker sig om att hon inte kan nå dig Matilda, eller på dessa vad är det, 6-7 månader inte haft en chans att ge dig pengar (vilket för övrigt är rent bullshit som även jag vet lika bra som du) tycker jag du lite snyggt, gärna även med fet text kan skriva ut både ditt mobil och konto nummer här på din blogg eftersom att Linda tydligen är duktig på att följa den då den är så intressant enligt henne själv.



Kontonumret är ju inte så svårt att lista ut vad det är till för, mobilnumret för jag personligen tycker en ursäkt vore på sin plats. Bättre sent än aldrig.



OCH glöm för guds skull inte att skriva clearingnumret, då kanske hon drar en ytterligare vals om att pengarna hamnat fel.



Trevligt att råkas!

Adjö

2011-03-05 @ 22:30:41
URL: http://sophiarubin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ajaj,detta ni skriver på denna blogg kan stå somliga dyrt..FÖRTAL..

Kan man FÖRSTÅ vilka personer det pratas om kan man i dag bli anmäld o bli dragen iför domstol,INTE BRA.

M= Du skriver t.o.m om Ls "pojkvän" vilka problem han har...INTE BRA..

S kommer in o skriver personens namn,HON ligger då RIKTIGT illa till för ett FÖRTAL..

M=hOPPAS DU HAR KVITTON på dessa 6 tusen och att hon skrivit under nåt som bevisar att du har rätt, och att du polisanmält att hon INTE hämtat sin Katt annars har du inte mycket att hämta,DÅ det INTE tycks vara hennes katt..enligt henne.

EN UPPMANING..TÄNK PÅ VAD NI SKRIVER O PLOCKA BORT NAMN..Lycka till.

2011-03-06 @ 09:36:27
Postat av: Anonym

JAG hoppas du vet vem jag är ,det gör mig INGET för jag menar INGET illa...

Har bara 1 vän som kan sånt här,och ska du komma någonstans utan själv få problem så får du nog sluta skriva sånt här o göra 1 polisanmälan.LYCKA TILL

2011-03-06 @ 11:47:21
Postat av: Lina

Läs speciellt sista meningen! Allt är ju sant eller hur anonym? Så lägg ner dina låtsats juridikkunskaper



Utdrag ur Brottsbalken:

Med förtal avses att utpeka någon såsom brottslig eller klandervärd i sitt levnadssätt eller annars lämna uppgifter som är ägnade att utsätta denne för andras missaktning. Den som lämnat uppgiften ska inte dömas till ansvar om han var skyldig att uttala sig eller det annars med hänsyn till En ytterligare förutsättning är emellertid att uppgiften var sann eller att han eller hon hade skälig grund för den.

2011-03-06 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0