tell her everyday

Nu sitter man här på ännu en jobbnatt. Just nu är jag rätt pigg men snart kommer de väl att jag måste upp och springa lite. Ska berätta för er att detta är min näst, näst, näst sista jobbnatt. Sen kommer jag äntligen vara utan det! Är så sjukt trött på att jobba natt. Jag funderar på om jag skulle vinna 5 miljoner så jag slapp jobba över huvudtaget.. på ett tag i alla fall. Men det är omöjligt..

Jag och sambo pratade idag om vi skulle köpa massa trisslotter så kanske vi vinner något, men kom genast på att det aldrig fungerar. Ska man vinna på triss (nu snackar vi mer än 50kr) så ska man ha rejäl tur! Denna vecka jobbar ja mån,tis,fre,lör,sön. Sen är jag ledig i två veckor vilket jag verkligen inte har tid eller i alla fall råd med. Ska ringa till olivia direkt imorgon när jag vaknar men de brukar alltid bli för sent då. Hoppas hoppas hoppas. Nu ska ja sluta. TTYL BITCHES, only BBB!¨
I miss stellimaniiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0