Smutt!

Seriöst.. Jag har sovit 20 minuter om man bortser från dom 3 timmarna jag sov på dagen.. Vad e detta för skit? När man är ledig nej då kan man inte sova. Fucked. Har iaf haft en as mysig kväll med Hanna & Linn. Vi kollade på film och sen satte vi oss på balkongen och spelade kort med tända ljus. Och Linn vann varje gång! Jag och Hanna tävlade om att inte förlora haha.. Sen gick vi alla ner till platsen och där skildes vi åt, åt tre olika håll haha. Självklart hade jag längst hem! Men.. jag har stellimani på besök också! Väldans mysigt!

Funderar på om jag ska ta en tripp ner till banken innan mina kära vänner vaknar.. för idag ladies and gentlemen ska vi åka och sola och bada i skgsd. Värsta smultronstället där. Yummie.. nej nu vart det ett för långt inlägg.. Måste lägga till massor med bilder efter dettaaa. TTYL :)
Bild från en helg i Enköping!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0