Seriöst.. han ville döda mig..

Syrsan har somnat. Iaf vad jag tror. Den är tyst nu i alla fall. Trodde seriöst den va ute efter mig. Satt som vanligt i fåtöljen efter att ja fått panik av att den klamra sig fast på pappret. Så sitter ja här som vanligt. Nej då kommer puckot inkrypandes hit. Jag ställer mig nästan upp i fåtöljen och verkligen håller mig för att skrika.. Tillslut viftar jag me pappret emot den så den kryper ut igen.. Nån timme senare går jag för att gå på toa. DÅ SITTER HAN I HALLEN! OCH GLOR PÅ MIG. Skyndade på toa och sen hit igen.. Den jäveln förföljer mig. Vad ska man göra med insekter som kommer in och inkrektar? Just nu är det så att han är kvar fortfarande och tvestjärten med. Jag vågar inte röra mig och vill cyckla hem nu. Usch det bara kryper överallt känns de som. TTYL...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0