Monday morning.

Nu är det mindre än en timme tills första dagpersonalen kommmer och mindre än två timmar tills jag slutar. Och i och med att jag slutar så slutar jag också jobba natt. Ingen är nog gladare än jag och min rygg. Min dagsplanering då. Först cyckla hem för att sen städa hela lägenheten grundligt! Sen när alla vänner vaknar och slutar jobba ska ja mytsa med dom ;D! Men men nu ska ja spela något tidsfördrivande spel så att jag kan ÅKA heeeem snart.
Detta kan ju vara det godaste någonsin när man är törstig..

Kommentarer
Postat av: william

duktiga dig som städar fasstt du har jobbat;D



SV; naw tack så mycket:D

2011-07-11 @ 15:35:46
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0