Tack för alla gratulationer!

Nu hade jag precis skrivit ett inlägg men eftersom jag råkade radera allt så kommer det något liknande här. Idag har jag verkligen haft en sur/glad/trött/pigg/stress-dag. Humöret har skiftat som en bergochdalbana. Just nu har ja lugnat ner mig lite. Sitter på jobbet som jag ska göra tills kl 07 imorron bitti. Borde man inte få sjuk OB om man jobbar på sin födelsedag? Tycker jag i alla fall. Är så tacksam över alla gratulationer. Kunde inte blivit bättre en dag som denna. Fått två presenter, ena av Clara (en plääd) andra av Annica och Emelie (världensbästaste parfym). På söndag firas jag av släkten och på partykryssningen av mina vääääääänner. Wihu tagga! Lär skriva en gång till eftersom jag kommer bli rastlös ennu en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0