Mycket mysig dag.

Har haft många såna nu i rad! Me like! Började med att ja ställde klockan kl 9 vilket ja aldrig kom upp till eftersom jag somnade 7. Kl 12 fick ja gå upp istället. Sen tog ja en tripp ner till centrum helt ensam. Gick och solade i min ensamhet och sen titta ja runt i centrum som tillslut ledde till att ja kom till nagel express eller vadfan det hette. De blev ett sett akrylnaglar. Vita bara. Satt faktiskt i en timme med en japan/kines. Cred till mig. Har sjukt ont i naglarna nu dock. Där mötte jag Emelie och vi fick me oss sjuk Frida till storängs för middag. Sen hämtade pappa upp mig och vi åkte och storhandlade. Sen körde han mig till tommys där ja mötte upp A, E och H. Jag drack KAFFELATTE. Jag! Vi åkte hem till mig sen har vi spelat kort och druckit saft. Dom gick precis. Måste göras om tjejer! Bilder på dagen kommer upp i ett senare inlägg. Har inte sladden till mobilen hära. TTYL.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0