hej bloggen

tja bloggen läget då?

Idag var det lördag och självklart innebär det krök med dem andra 14-åringarna. Började kvällen med 2 xider som förkrök innan vi drog vidare tänkte jag, men jag hade fel. Efter 2 cider så var jag helt borta som vanligt. Men va fan tänkte jag, vem bryr sig? en xider till sen somnade jag... tror det var runt 7 på kvällen....vaknade nu. Har fått reda på av en kompis att jag spytt som fan, spytt ner hela en kompis lägenhet och allting. Men va gör det lixom, jag ör ju en hatje? Coolast i stan, dock mest känd för att spy på olika ställen :(. Nu ska jag sova med kissemissarna, tjo! www.kissies.se är min favorit!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0