Smask bah.

Eftersom man fick ett litet push sms nyss känner jag mig lite tvingad att skriva något ruuligt. Idag har jag varit ledig och dagen har gått fort. Har inte gjort mkt idag känns de som. Började me att gå hem till Linda på en kopp te. Mycket mysigt. Sen tankade vi båda ett nytt spel till våra telefoner och spelade i flera timmar. Till slut gick jag hem till Jessica. Hämtade mina saker från kryssningen. Har inte haft mitt smink och sånt på 2 veckor nu. Uscha. Efter det åkte jag och Elinn och käkade. Hämtade upp Emelie och Maria. Vi åkte sen hem till mig och satte på Paranormal activity 2. Fyfan vad läskig. Fick åka med Elinn och lämna Emelie i skgstd. Hade inte heller velat åka själv. Nu är jag ENSAM. Usch för det när man kollat skräckis. Satte precis på kejsarens nya stil för att slippa tänka på allt äckligt som hände i filmen. Sådär.. Det var min dag i helhet. Sleep tight. Imorgon är jag leeedig. Helgen ska gå åt att träna och mytsa. No alcohol ett tag nu.
Im buurning.

Kommentarer
Postat av: Ida

TIPS:



Vill du få en massa nya besökare till din blogg. Gå med här: http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=idabom



Helt gratis också! :)

2011-02-11 @ 01:48:01
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0