Ångest.

Till sommaren är det så fint med lite ljusare hår. Jag får alltid solblekt hår men funderar på att lägga i lite ljusare slingor nu till sommaren. Vad tycker ni mina stammisar?! Igår såg mitt hår ljust ut. Kanske ska färga mörkt en gång innan. Snacka om beslutsångest. Tänkte idag på hur skönt det skulle vara med sommar och uteserveringar. I alla fall bår så jag kan använda min nya vårjacka. Sjukt snygg. Någon helg i sommar MÅSTE jag ut i skärgården igen. Tänk att lägga sig ner på klippberget i eftermiddagssolen och öppna en iskall cider. Bara njuta och skita i vad klockan är och om när man ska jobba nästa gång och slippa tänka på pengar. Detta ska utföras i sommar med all sannolikhet. Jag vill typ köpa en liten båt eller så låter Rikard mig åka med hans :D. Snälla rå kungen! Ttyl ska spela lite angry birds vilket är vääldigt beroende framkallande...

Kommentarer
Postat av: murran

Lägg i ljusa slingor, det är smartast då håret ändå kommer bli solblekt, det ska jag göra när sommaren närmar sig :)

2011-02-21 @ 09:17:40
URL: http://mariapacoste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0