Me like.

Vad är grejen på nätterna det är som om ja får någon energikick när jag ska gå och lägga mig. Imorse ställde jag klockan och var tvungen att snooza en halvtimme. Då var kl halv två. Ååh blir galen på att jag inte kan somna på nätterna. Snacka om att vänt dygnet. Jag kan väl passa på att skriva om två av mina vänner som står mig väldigt nära hjärtat.

Jessica mycket nära mitt hjärta. Hon är en person man kan lita på och är absolut inte som andra människor. Me like you Jessica. Alot. Vi har så jävlans kul tillsammans. Visst kan vi ryta åt varandra men vilka gör inte det? Omänskligt. Puss på dig min kära vän.

Emma Oj dig har ja haft ett tag nu. Mitt hjärta som flyttat till åre. Saknar dig nått så otroligt. Du är också en riktigt rolig tjej. Verkar vara som att ja dras mot dom som är roliga men vad är det man säger. Lika barn leka bäst. Ååhh snart ses vi. Första bästa flyg från hålan. Förstår varför du flyttat. Vännen du kommer alltid vara i mitt hjärta.

Finns så mkt mer att säga men nu ska ja försöka sova trotts allt. Ska nog dedikera ett inlägg till en annan kär vän snart också. Jo det finns många ja vill dedikera till. Tycker om er alla. Ska försöka sova nu gör det ni med som sitter uppe. XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0