Wounderbar dag.

Sitter och eftersvettas efter denna dag. Sol sol och mera sol. Har umgåtts med världens bästa kollega idag! Väldans mysigt. Orkar inte skriva mer om det men har haft en toppen dag idag. Tack tjejen! Nyss mötte jag upp Jessica så tog vi en kvällspromenad. Också mysigt. Denhär dagen har varit perfekt. Älskar att det har varit bra väder också. Löve it! Imorgon ska jag bara slappa. Ska städa lite i lägenheten och på kvällen ska jag rida. Hoppas på bra väder då med! I Hope. Men men nu ska jag kolla klart på Alice i underlandet, den nya. Hittills är den bra. Även fast man vet vad som väntar haha. Puss på mina solskensläsare, ni som e bittra kan gå och vara bittra någon annan stans jag har inte tid för er. Tjo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0