Pannknack, tack vädret!

Guuud vad mycket jag har hunnit med sen det vart löning haha. Igår var vi på IKEA och handlade massa. Idag Rusta och Willys. Brännde lite väl mycket pengar kanske men nu finns det påfyllt överallt! Har tex köpt nya gardiner, sängöverkast, lite latte skedar, dusch drapperi, ett plastglas till utenätter, krukor, matta och massa annat småplock. Ska försöka ta kort på allt men de lär bli svårt. Får se vad ja får tag i :p. Igårkväll tvättade jag och jessica ända fram till 02:30.  Helt sjukt. Började kl 22:00. Men men idag har jag lite ont i huvudet pga det äckliga vädret men orkar inte tjata mer om det. Har dock inga huvudvärkstabletter. Suuug. Men men nu ska ja fortsätta städa lite pörre.



Ny matta, men den har jag fått av Jessica.


Nya gardiner, mkt fint.


Nya gardiner, nymålad tv-bänk, ny pläd och nya påslakan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0