Mysiga söndagar, me like.

Nu va det riktigt länge sen jag skrev här igen. Har varit påväg flera gånger men då har det alltid kommit upp något annat. I fredags var jag på Hannas skiva, hade roligt där med alla. Jag var utklädd till reggaeartist så jag var niggah haha. Det var bara lite problematiskt att komma hem men roligt var det. På lördagen började det med att vi satt vid kanalen och drack lite. Sen gick vi till en gräsplätt i närheten och spelade kubb och brännboll. På kvällen var vi hemma hos Degen och drack. Det vart ändå en rätt tidig kväll. Mysdag! Idag har jag bara tagit det lugnt. Ska snart möta Saga som ska käka middag här och mytsa.


Jag som reggaeartist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0