Härliga söndag?

Precis hemkommen från jobbet. På vägen hem var det hundra tusentals daggmaskar. Usch! Fick se mig för när jag gick hem. Idag hade jag tänkt att städa hela dagen tills jag börjar. Får absoluut inte gå och lägga mig, har sov inatt så, no sleep. Men det är ändå bra för att de behövs en grovstädning. Jag skulle ha gått ner till centrum och köpt mjölk men det får bli senare eller imorgon om jag hinner. Ska borsta min svarta katt också för er som undrar. Han fäller kopiöst med hår. Fick bort halva katten igår så det är inte mkt kvar av stackarn. På måndag kanske det blir lite bastu också. Ååh längtar. Nästa vecka jobbar jag bara en dag. Suuuper! Handlade lite saker i täby igår också. En termos (se bild), ritblock, svarta sopsäckar och almenacka. Inga roliga saker direkt men behövde det. Kanske inte termosen men den va så fin haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0