Gooodmorning!

Kom nästan precis hemifrån jobbet. Ska snart ner till IP och kolla på när min kusin spelar fotboll. Va så länge sen man träffade dom! Gud jag måste verkligen älta bredbandsbolagets nya reklam. Jag klarar verkligen inte av den. Speciellt inte han som flyger på ett mobilt bredband. Jag blir galen och måste byta kanal när den kommer. Usch och fy säger jag bara. Skjut den som gjorde den reklamen. Skjut den! Ikväll börjar jag jobba kl åtta med Therese, ska bli väldans trevligt. Juste, jag ligger ju lite före på desperate housewives. Herregud vad spännande det är. Ja döööör. Ni kommer väl dit om några veckor men ja säger bara att man vill se avsnitt på avsnitt så man ser vad som händer i nästa. Hur spännande som hellst. Jag älskar DH! Bästa serien någonsin.



ÅÅ FÅRET SHAAUN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0