Min enda lediga tisdag på månaden.

Härliga tisdag, njaa. Inte alls lika fint väder idag som igår. Känner att jag vill dra ner persiennen och lägga mig i mitt rum. Men icke, jag bakar bröd haha. Första gången sen jag gick i hotell och restaurang tror jag. Idag har jag och Malin lunchat på Anjas. Dom hade värsta lunchen me pasta oliver och fetaost. Inte för att ja äter oliver. Dom slänger jag åt sidan. Väldans trevligt, sen gick vi en tripp till ica och handlade de som saknades till brödet och gick sen hem till mig. Vi kollade på en riktigt bra film. The blind side, rekomenderas starkt. Ikväll ska man sola lite så man blir lite bruuun. Min vecka är planerad in i minsta detalj som vanligt. Känns som om man inte har någon tid över alls till sig själv. Ändå jobbar jag bara 10 dagar i månaden. Tänk pensionärer, jag förstår verkligen att dom har fullt upp. Te.x. som morfar han har alltid saker att göra. Jag borde göra som han och skriva upp alla saker. Jag har en tendens att glömma.. Inte okej. Nej men nu ska brödet jäsa en stund så man kanske ska kolla en till film. Who knows..



jag och hanna på nyår tror jag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hade inte det där på mig på nyår :P

2010-03-23 @ 19:24:31
URL: http://hannahatje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0