Kan bli en bra dag.

Vaknade upp på jobbet och kollade ut genom fönstret. Till min förvånin (not) snöade det igen. Åå ja orkar inte mer snö. Orkar verkligen inte. Tur att de inte är någon storm i alla fall. Men men, min dag ser ut så att jag ska ner och göra naglar (på tiden) kl 12. Sen ska jag och clara åka in till täby och handla lite, har presentkort kvar som ja vill spendera. Vill köpa skor också. Åå ja vill ha en miljon och schoppa för. Ja tack! Sen ska ja nog bara ta det lugnt. Får se om Emelie och jag går ut och käkar eller hur vi gör. Söta tekla ska komma på besök här också. As mysigt! Länge sen nu! Nu ska ja ta en dusch vi hörs gott folk.



Teklaaaaaaaaaaaa :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tönt-Matilda. Tekla, hahahahaaahahahahahahhaha. BAAAAAAAAA. Godnatt påreeeeeeeeeej

2010-03-05 @ 01:02:55
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅ tyst med dig :)

2010-03-05 @ 10:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0