Thats what firends are for.

Kan väl börja med att tala om att min bästa vän har flyttat till Åre nu. Hjälpte henne att flytta i torsdags! Usch vilket jobbigt avsked det vart. Önskar att hon inte kommer in på sin skola i Åre så hon kan komma tillbaka. Nununununu!! I fredags var jag med på hopptävling i stallet. Gick väldans bra. Somnade nog på direkten när jag kom hem. Lördagen och Söndagen bestog utav jobb. Denna dag består också utav jobb. Börjar kl 12 och slutar åtta imorgon bitti. Så det blir ett riktigt långt pass. Det är väl det som har hänt mig denna helgen. Inga höjdarsaker kanske. Har fått hundrefemtio myggbett på benen också. KUUUL.



Flytthjälp i torsdags!




Tävling haha bjuder på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0