Lite helgupdate då.

Herregud vad länge sedan jag skrev, har blivit dålig på det på senare dagar haha. Veckan gjordes inte mycket som ja har minne av, jobbade och var ledig. Så mina veckor ser ut haha. I veckan jobbar jag tis, lör och sön. Nog om det. Helgen då. Fredagen började med att jag slutade kl 8a på jobbet, gick hem och städade. Kl 12 ungefär kom Emelie och Annica och vi drack lite innan vi gick ner för att kolla på Hannas utspring. Jag hann inte med att stanna och kolla eftersom att Emmas utspring var samma tid. Jag fick dock sjuts av pappa dit, taack! Hade aldrig hunnit annars. Sen åkte jag hem till moster helt äcklig och ölig. Duschade av mig ölen och käkade lite innan det var dax för utdelning av presenter och sånt usual. Efter ett tag kom alla och drack och mös. Sen drog vi vidare till sbar. Där var vi tills två kanske. Vet inte säkert. Det var fredagen i helhet det.

Lördagen började med att jag vaknade tidigt för att åka båt. Vi åkte vid ett. Typiskt, hade kunnat sova längre.. Dock fanns då ingen nyckel så när vi kom dit satt vi en stund i båten tills vi åkte upp till rikard och annica för att mysa lite. Kollade på en film, kommer inte ihåg va den hette men men. Sen åkte vi in till mongoliska för att käka lite. Åhh matkoma där. Inte okej. Väl hemma igen gick Emma ut med min lilla älskling och jag snabbduschade. skyndade mig gärnet så tog vi samma buss som dom andra. Åkte på 100års fest i singö. Hade skittrevligt. Har nog inte garvat så mkt som ja gjorde då. Herregud vissa människor. Kuuuuul värre! Efterkakan blev hos Madde, mycket trevligt att se hur hon hade det.
 
Idag var det söndag. Faktiskt inte längre. Började skriva innan men klockan bara rinner iväg när man ska berätta roliga saker. He He. Jag och Jessica vaknade upp och gick ner till golden och mötte Oddi och Degen där dom käkade, vi gick sen hem till Jessicas syster och hjälpte till lite för att Alva skulle ha 1 års kalas. Grattis sötnos måste jag säga. Pappa hämtade upp mig där så åkte vi och handlade lite innan vi åkte hem och grillade och bara mös. Jag somnade i soffan efteråt dock. Snacka om matkoma. Det var inte ens okej. Vaknade upp typ kl 22. Fick sjuts hem av pappa eftersom jag hade bara t-shirt på mig. Nu sitter jag här med lilla Emma som ligger och sover i mitt knä. Cred till er som orkar läsa hela detta, Puss på er!


Kommentarer
Postat av: .

haha 100års fest?

2010-06-07 @ 22:47:08
Postat av: Matilda

fyra stycken som fyllde 25 :)

2010-06-09 @ 09:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0