Mellandagsrea, nyår och crazyness.

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Jag har köpt en ny dator kan ja börja med, en hp-laptop. Mycket nöjd med den. Min stationära har crashat med ALLA mina bilder. Det suger. På nyår satt vi hos mig och käkade lite några kära vänner sen vid elva drog vi till alexandra och festade vidare. På tolvslaget gick vi upp på hackstabacken och kollade på alla fyrverkerier. Vid två tiden drog nåra tillbaks hem till mig och ja decka nästan direkt. Dan därpå alltså igår jobbade ja tills imorse kl åtta. När ja kom hem satte ja på en film och slocknade till kl 12-13 kanske. Kollade på nya harryp potter med jamie och lagade mat. Sen gick han då har ja kollat på film hela dagen. Trött å seg bara. Snart ska ja iväg och jobba igen.



Orm och skorpionsprit som man ska dricka 2 ggr om dagen. Fick den från Vietnam på nyårsafton. Självklart ska några dricka den. Usch. Riktigt äckligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0