Jobbar..

Sitter här på jobbet och min tanke flög på mina små bebisar där hemma. Har inte skrivit mycket om dom men jag har en prazsky krysarik som heter Emma och två kattungar som heter Isac och Lucas. Bibliska namn tydligen, hade ingen aning om det innan ja bestämde namnen. Men jag gillare, dom kallas fortfarande kisse och kisse för att jag tycker det är enklare att säga men dom e så mysiga. Isac är den svartvita katten, han är lite blygare mot folk han inte känner. Lucas är den brunrandiga, han är mer frammåt och ska alltid mysa. Så när jag ska sova så sover Isac vid mitt huvud, Emma vid magen och Lucas mellan bena. Tur att man har en stor säng. Tänk om man skulle ha halva, 90 säng. Det skulle ju aldrig gå. Här kommer lite kort på mina bebisar därhemma. Tack Clara för att du är hund och kattvakt ikväll!


Isac och Lucas Myser i min fotölj !


Emma myser i soffan!


Lucas!


Isac på soffbordet. Sovandes!

Kommentarer
Postat av: N

Har du hund ? :O

2010-02-01 @ 01:13:32
URL: http://nossttam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0