RASTLÖÖÖS, ge mig våår

Kan ingen bara fixa sommar och vår nu? Är så trött på all slask och snö. När man önskat efter lite snö får man snö ända in i mars. Det lär ju säkert ligga kvar tills april också. Trött man blir. Global warming vart är du? Mer sol åt folket. Sen kan vi ju ta dethär med facebook. Va är grejen med att göra om varje månad och hålla på och fixa och trixa så att det blir segt. Jag hatar facebook men jag är ändå inne haha, snacka om att suga. Tänk tänk tänk, snart är det sommar och man kan sitta ute. Man kan grilla, man kan sola, bada utomhus allt blir så mycket roligare. Jag älskar vintern men nu har till och med jag tröttnat, trot eller ej. Men det har faktiskt gått över styr nu. Hoppas på snö nästa år med men att under februari månad ska det försvinna och töa lite. På tal om inget så måste jag boka tvättstugan imorgon tycker jag, känns verkligen att det måste tvättas och städas lite hemma. Badade katterna och klippte klorna på dom idag, första gången för mig och första gången för dom med. Gick väl sådär. Isac är absolut inge rolig att klippa eller bada, han blir så arg och försöker slita sig. Men han måste, båda katterna har mjäll så ja behandlar dom nu annars hade jag icke badat dom så ofta. Men samtidigt måste dom ju lära sig någon gång. Jag har låtit dom vara ute på balkongen nu också, fast i koppel haha. Vågar inte släppa lös dom, tänk om dom skulle hoppa. Fyy vill inte ens tänka på det. Jag vill bara att man ska se små blommor som växer upp från marken och att solen ska komma fram nu, nu vet ni det och dethär va ett jävla onödigt inlägg men ni gillare, ni göre bah. Tjo mattafaccckkasss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0