Lycka

Shit vilket härligt väder det var ute idag. Det är ingen sol men det var säkert någon plusgrad. Det står -2 på google. Men det känns som att det var plusgrader. Emma vart så lycklig på promenaden och hoppade runt som en gummiboll. Ikväll runt fem kommer mormor och morfar dom ska hjälpa mig i källaren. Jag har massa lådor där som har legat där sen jag flyttade in. Jag vägrar att gå ner dit ensam. Källare på norrgårdsvägen nej tack. Sen runt sju så kommer pappa och hämtar mig så ska vi åka och storhandla. Ska bli så himla skööönt. Jag är så sugen på att sola och simma idag. Ska försöka få med mig någon dit! Men men nu ska ja göra lite nytta och städa lite till. Heeej påer!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0