Lång dag?

Vilken lång dag detta har känts som. Va på jobbet imose och när jag kom hem så gick jag en promenad med emma. Sen sov jag ett tag, innan jag gick ner till centrum och handlade kattschampoo och hundmat. När jag kom hem igen tog jag en promenad hem till min kära jobbarkompis Therese. Hon hjälpte mig att klippa Emmas klor. tack så hemskt mycket. Hon hade hur mycket djur som hellst. Skitmysigt. När jag och Emma och Clara väntar på bussen kommer Emma Rothoff och hämtar upp oss vid storvreten. Vi åker bil tillbaka och nu är jag och Clara hos mig. Ska snart käka middag. Det bjuds på potatisgratäng kött och tzatziki. Mumma! Nej nu ska ja hjälpa clara med maten byyeeee.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0