Herregud vilken dag

Ja imorse så stannade jag och therese kvar på jobbet ett tag och bakade kladdkaka till mötet senare på dagen. Sen gick vi hem till mig och kollade på DH avsnitten. Dom nya, hade redan sett dom men therese hade inte och jag gillar dom så vi såg dom igen. Sen vid tolv kom annica över på sin lunch och hälsa på. Efter det tog vi en promenad till mötet. Efter mötet gick jag till djuraffären och handlade kattsand. Lär aldrig mer köpa kattsand från willys, usch inte bra alls. Så nu köpte jag riktig sand. Från djuraffären till söraskolan tog det en kvart, hade tio kilo kattsand i ena handen och hunden och mobilen i andra handen. Usch va tungt det var. Saga mötte upp mig där och bar sanden hem till mig haha. Jag tänkte, tio kilo är väl inte så mycket men åå va tungt. När vi kom hem till mig lagade vi middag och möös. Sen kollade vi på en helt psykad "skräckis". Riktigt sugig film, triangle hette den. Rekomenderas icke. Saga bråkade med mig i soffan och emma fick värsta flippet och morrade och skällde mot henne haha. Värsta vakthunden! Nu gick jag precis med Saga en bit på vägen hem och nu e jag hemma igen. Det var min dag för er som är nyfikna! Nu ska jag sätta på en movie och sova lite. Helt död.

Ps. Min facebook är helt konstig den går inte att gå in på och ingen kan gå in på den. Känns sugit, jag saknar FB :( Ni kan ju meddela mig när den funkar igen tycker jag.. Ds.




Lukas snodde Emmas sovplats.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0