Godmorgon världen.

Har haft min moster på besök här idag. Mycket trevligt, vi pratade om lördag då jag ska vara barnvakt åt världens bästa kusiner. På fredag ska ja fira Emelie som fyller år. 22 år. Sjukt gammalt :o. Nu sitter ja och väntar på att mormor ska komma hem. Hon och ja ska äta hos henne haha. Bjöd in mig själv, som tur e har man ju världens bästa mormor så de gick ypperligt bra. Imorgon måste jag gå till djuraffären och köpa klosax till katterna och kattmat. Clara va ju så smart och tog med mitt bankomatkort. Icke okej. Måste börja söka jobb snart igen. Fifan. Känner verkligen inte för det. Men det är ett måste, för ja vill ju bo kvar här på ngv. Trivs väldans bra. Förutom min granne USCH. Annars ere ju centralt och mysigt. Ska väl skriva in mig på arbetsförmedlingen igen. Kan ingen ge mig ett jobb i handen så blir jag väldigt glad. Sug på den karamellen och återkom till mig. Känns som att jag är rätt uttråkad och skriver ett långt inlägg, det brukar ja inte göra. Vissa som skriver, dom skriver hur långa som hellst. Men ja känner att ja inte pallar skriva en bok varje gång. Men nej nu ska jag sluta babbla hare så himla bra ni som tycker de e intressant att läsa här utan att kommentera ;)



JAG VILL HA SOMMAR NU!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0