GE MIG COLLIE BUDDZ IGEN!

Till och börja med har Malin skaffat blogg igen. Ja tänker inte säga vad den heter moahah. Den får ni hitta själva. precis som jag gjorde. Jag kan ju iaf ge er en ledtråd att den inte är från blogg.se ;) Sitter här med en skakande hund i knät. Jag tror hon e lite trött. Hon sitter upp i mitt knä och har huvudet på min arm haha. Sööt. Katterna har nått ryck dom får ibland och springer runt i hela lägenheten. Dom brukar göra det en halvtimme typ sen somnar dom gott.

Min granne, vem du än är. Jag är såå trött på dig. Sluta spela din äckliga technomusik på dagarna, om denhär personen inte är hemma ylar dennes äckliga hund tills personen i fråga är hemma. Är så trött på det. Om hunden inte kan va hemma ensam lämna den inte då! Måste få gnälla lite.

Idag ska jag inte alls göra mycket. Får se vad kvällen leder. Man vet aldrig. Tänk om man skulle planera en kväll in i minsta detalj. Undra om de ens skulle gå. Synd för dom som är kontrollfreak och måste planera allt. Synd för er, synd! Nu har ja gnällt klart, haha. Nej men om man skulle ta och hitta på något tills alla slutar? Maby baby. Vi hörs hörrinini!


Nej jag bangar inte. Snygg!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

collie buddz-nööörd

2010-02-13 @ 02:01:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0