Akvarium sökes!

Shit vilken dag det vart, har varit hos moster på fika. Fick med mig en Herman hem. Honom ska jag ta hand om i tio dagar. Det är en surdeg som min lilla kusin har gjort. Man måste ju göra det då :) hur söt som hellst. Idag ska man röra om i herman 2-4 gånger. Om han inte bubblar är han död haha. Snacka om att göra det till en kul grej. Mormor och morfar har varit här och hjälpt mig grovstäda. Jag hade en svart sopsäck med pantburkar. Den fick pappa panta haha. Storhandlade och sedan skyndade mig ner till centrum och mötte Emelie. Vi käkade på mandarinen. Värsta gott! Imorron börjar allvaret. Då ska jag jobba. Börjar fyra och slutar åtta på morgonen. Ska bli rätt skönt ändå. Nu har jag precis gett mina små liv här hemma mat. Överlyckliga Emma fick ett ben. Ska väl sussa snart. Juste är det någon som vill sälja ett akvarium. Inte över 100 liter. Ett litet alltså :) Kommentera isf! PÖSS.




Jag älskar denhär kon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0