Äckliga söndag.

Jag hatar söndagar. Tråkigaste dagen på hela veckan. Fast denna söndag har inte varit så tråkig ändå. Jag vaknade av att degen plingade som en idiot. Gick upp å öppna och satt å snacka lite skit med  honom ett tag. Sen kom annica och hämtade mig och vovve. Vi åkte till Täby där Annica köpte massa fina gymkläder. Va inte på topp men de var trevligt ändå. Åååh på vägen hem såg vi en ÄLG!! Sjukt. När jag kom hem så städade jag hela lägenheten. Jag säger ba en sak, snus är det äckligaste som finns.. Snus borde försvinna. Usch för snus! Blodstänk på toaletten, ett berg med disk, bordet var helt kladdigt osv. men det e ba mysigt vi hade ju iaf roligt! Jobbar inte förens på torsdag så i veckan blir det kvalité-tid med släkten.

Veckan lite löst.

Måndag: Mormor och morfar kommer förbi, mormor ska sätta upp gardinerna ordentligt. Morfar hittar säkert nått han kan göra också.
Tisdag: Ska umgås med min kära moster Malin.
Onsdag: Rida
Torsdag: Jobba
Fredag: Lugnt
Lördag: Jobba
Söndag: Jobba




Jag och Ida sommaren 08.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0