xoxo gossip girl

Sjukaste inatt var att ja vaknade av att grannarna stog och skrek på varandra att dom skulle hålla käften, runt halv fem vart det tyst. Men innan dess var det ett jävla liv. Och det är samma gamla grannar som alltid sitter på sin JÄVLA balkong och skriker och ölar 7 dagar i veckan. Fan skaffa dig ett jobb och ett liv. Var nära på att gå ut och skrika håll käften jag med men hörde att det var flera grannar som gjorde det så ja slapp gå upp haha. Ähh hoppas dom inte håller på inatt igen. Jag måste skaffa nummret till störningsjouren eller vad det heter nu för tiden. Självklart att man ska få sitta på balkongen men inte mån-sön fram till typ 4-5. Idioter. Helt dumma i huvudet. Nu har ja avreagerat mig. Lite iaf. Ska ngo ta en dusch nu innan jessica kommer och vålgästar mig. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0