Te mys hos Jess.

Precis hemkommen från Jessica. Fikade och käkade middag där med Jessica och Stina. Mycket mysigt. Kom hem helt svettig så ska snart in i duschen. Skorna längst ner i mitt inlägg kunde jag inte låta bli att beställa hem så nu är dom påväg. Hoppas hoppas hoppas dom passar bara. Sjukt snygga. Från Nelly.com. Mitt lock i örat som ja haft sedan i fredags gick bort idag när jag blåste luft i örat. Kan inte bli bättre!! På torsdag åker min käraste till grekland i två veckor. Usch och fy plus att ja e ledig en hel vecka nästa vecka. Får se vad man hittar på då. Hade jätte gärna åkt utomlands men kassan tillåter inte det tyvärr. Imorgon blir det en tidig morgon ska först upp och klippa Emmas klor kl 10 sen jobba kl 15-21. Ska bli skönt att jobba igen. Hatar att vara sjuk.

NI MÅSTE GÅ IN PÅ PARIS BLOGG. SÅ JÄVLA BRA; http://finest.se/danielparis.




Gammal bild.


Kommentarer
Postat av: Sagaa

älskar att du har börja blogga oftare! :D <3

2010-08-18 @ 21:30:05
URL: http://highonheels.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0