Takida.

Asså dethär är helt sjukt. Jag la upp en video på youtube för ca ett år sen. Det är när Frida sjunger curly sue. Och Frida har sovit här i två dagar nu. Jag lyssnar alltid på lugna innan ja ska sova, men ja ja vet. Varje gång vi har gått och lagt oss har just den låten kommit. När jag vaknade igår kom den också. Idag hörde jag ingenting men fy faan vad läskigt. Hur stora e oddsen? Att just den låten kommer när Fridolf sover här. Kunde knappt somna igår heller. Jag kom hem vid 10 över tolv och börjar jobba om 40 minuter. Usch o fy vad trött jag kommer vara när jag slutar kl 17:00. Men vi kanske hörs då, vem vet.


jasg är lite sugen på jul :$


Kommentarer
Postat av: Sagaa

SLUTA MED JULEN !

2010-08-10 @ 21:06:11
URL: http://highonheels.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0