Skor och klänning

Jag säger som systrarna gör. Jag har blivit helt galen i skor och schopping. Har aldrig köpt såhär mycket kläder och skor i hela mitt liv som när ja flyttade hemifrån. Dock är det andra saker jag köper också som t.ex. kattleksaker och prylar till dom. Samma med tekniska prylar. Men det är inte samma sak för det har jag alltid köpt och velat ha och så. Men skor och kläder. Det är gaalet. Blir fattig av att bara gå in på en hemsida för skor och kläder. Som t.ex. dessa leopard-tygskor. Hur snygga som hellst.




Sen denhär klänningen från nelly. Mm mumma!!

Britney Dress SEK 379, Jeane Blush - NELLY.COM

Och domhär glitterskorna, också från nelly!!

Marble Sparkling Pumps SEK 299, Nelly  Shoes - NELLY.COM
Måste nästan beställa hem dom. Usch dyrt och onödigt. Men väärt det.


Kommentarer
Postat av: Sagaa

Ååh, haru beställt dom din gris? :O

2010-08-17 @ 22:33:35
URL: http://highonheels.devote.se
Postat av: Matilda

Aa dom längst ner, aaas snygga!!

2010-08-17 @ 23:14:31
URL: http://gillart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0