Skitmorgon.

Känner verkligen inte för att ens gå utanför dörren idag. Är faktiskt inte så trött men jag är trött i kroppen. Ska snart ta bussen till Danderyd och göra en grej med jobbet. Själva saken tar 15 minuter då att åka in och tillbaks tar 2 timmar. Kommer inte hinna med bussen till jobbet så jag kommer komma försent. Men så får det bli när man inte planerar ordentligt. Har försökt trycka i mig lite frukost men som alla som känner mig vet så är jag absolut ingen frukostmänniska. Morgonmänniska över huvud taget. Usch busch. Om man kanske skulle fixa till håret lite innan man går? mm ja gör nog det. Ha en bra torsdag för det ska inte jag ha. Slutar 21 får se om ja orkar uppdatera då.

ps. mina saker från Nelly är på väg!! ds.



Deckad efter kryssning 27-28 januari i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0