RASTLÖÖÖS

Sitter här och tänker att jag måste vattna blommorna men sen kom ja på att jag inte orkade det just nu. Dom håller bokstavligen på att dö ut. De är bättre med plastblommorna jag fick av mormor. Fick ett par andra blommor av henne också som hänger i fönstret som enligt henne inte kan dö. Men dom ser ut som om dom sjunger på sista versen. Jag skulle vilja ha orkidér men jag har redan dödat två. Typiskt. Har jag talat om för er nyfikna att jag bokat kryssning den 3 september med min kära vän Linda? Då har jag gjort det nu och ni som undrar. Ska bli skitroligt faktiskt det var så länge sen jag var på en kryssnig! Softilation.. eller aa nått. Jaa jag är rastlöööös. Katterna me klöös. Skitner er och hare bra.

Någon helg/kväll hos Degen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0