Måndag?

Helt mållös denna måndag. Ska snart ner till djuraffären och bränna mina sista pengar haha. Pappa kör mig dit och hem. Man kan verkligen inte gå ensam med 10 kg kattsand och 6 kg kattmat. Nää så stark är jag inte. Så saknar jag min fru också. Hon e tillbaks dagen innan kryssningen. Så vi lär ju hinna ses lite iaf. Kryssningen är den 3 sept? Hmm måste kolla upp så det inte var den 4, äh ja kommer inte ihåg. Det är en fredag iaf. Jo min helg då för alla nyfikna. I fredags fikade jag med Linda och var på kalas, när vi kom till berga igen tog vi oss en varsin cider och där så spårade det bara. Lördagen skulle vara lugn men vart inte så då heller. Usch nej men nu har jag iaf SEMESTER!!! Kommer upp lite bilder sen. Först ner till animalshop åkersberga.




Dom älskar varandra innerst inne!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0