Hemlighet, vill berätta men kan inte!

Jag har en så smart idé som ja aldrig kommer berätta för någon. Huhu det är så kul att jag nästan borde göra det. Men man lär ju få skit för det. Ni behöver inte fråga mig vad jag menar för jag säger icke. Detta är hemligstämplat a´la Matilda. Idag är det lugna gatan här på ngv. Det vare länge sedan det var. Sjukt skönt. Har spelat the sims hela kvällen och druckit coca cola. Eller aa ja har varit hos mormor och morfar dom bjöd på tacos till middag. Smaskens. Är dock inte trött nu så ja kan itne sova. Ååh ja skulle vilja berätta för er om min hemlighet men då blir det ju ingen hemlighet längre. Det skulle förstöra allt. Typiskt. Haatar att vara sjuk också. Sitter inne och gör ingenting, min hund är inte ens hemma så man får ingen lust att gå utanför dörren heller. Funderar på att ta katterna i koppel imorgon om söta lilla frida kanske vill hjälpa. Känns som om dom måste springa av sig lite.

Lovade lite filmtips så här kommer dom:
o The bounty hunter
o The losers
o The grownups
o Hot tub time machine
o Sex and the city 2
o Cop out
o Mean girls (klassiker)

mys i soffan med oliver <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0