bakis baby

Hej, jag ska försöka skriva ett inlägg nu. Jag ser inte ett skit av vad som står på skärmen eftersom min köra vän Linda var så duktig att tappa cider övr datan. Så nu ser jag ingenting på skärmen. Å mn tackar och bockar. Idag vaknade ja första gången av att telefonen ringde och somnade om eter det. Vaknade nästa gån när pappa ringde och sa att jag fick 20 minuter på mig att klä på mig och göra mig i ordning för att åka och storhandla på Willys. Nu kommer ja inte ihåg vad jag va innepå för står men blir säket superbt. Fick middag hos pappa idag också. Oxfile med rotfruksgratäng. Oj vad svårt det var att skriva fortt. HAHA. Ska väl inte tjata mer här. Rip Min dator!! Känns de som iaf. Man kan ju skriva emn man ser inte ett piiss.

Du föresten, bete dig.




Bjuder på drömbild på kusinen <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Baby... Förlåt jätte mycket.. Det var verkligen inte meningen, sorry... Puss puss

2010-08-30 @ 08:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0