Älskar mitt liv just nu

Eller så ljög jag, har satt upp mig på för många timmar. Idag har jag bara 2 lediga timmar. Vet inte om ja själv tror att jag är superwoman. Men nått fel är det. Slutade på ena jobbet kl 16. Kvart över hade ja duschat och klätt på mig. Nu har ja betalat räkningar och skit. Ska snart ner till cenrtum och hämta ut det från nelly. Åå det ända bra med dagen. Eller nej de första jobbet älskar ja men nästa e väl ingen höjdare. Ska få sova hos hanna ikväll också. Hon bor i samma port som ja ska jobba. Älskar dig för det. Då slipper ja åka hem 02 inatt. Börjar jobba kl 10 på nästa jobb så man behöver ju alla sovtimmarna. Nej nu måste ja skynda mig om ja ska hinna med något. Ha en bra kväll ni andra. Ja GILLART!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0