Äckliga Måndag.

Vaknar upp i mitt kolsvarta rum och tror att jag har sovit hela dagen. Jag trodd verkligen att klockan var typ 5 på em. Men nejnej här ere bara skitväder. Regn, regn och ennu mera regn. Kul att min hund inte vill gå ut när det regnar. Hon måste ju göra sin grej någon gång. Även fast det regnar. Gud man borde ta ett kort på henne när hon går i sin regnjacka i regnet för man kan verkligen se vilken surkärring hon är. Nog om det. Ska snart in till täby och ta ut biobiljetter. Jag ska på bio imorgon! Ska se Bröderna Karlsson. Verkar som en B-film men får ställa upp. Sist jag var på bio såg jag Twilight Eclipse. Lite skillnad på film kanske haha. Måste lägga upp lite bilder från igår som ja tog på mina bebisar. Jäkla fotomodeller till djur man har! Emma, Lukas och Isak!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0