Sköön dag, sleepytime nu

Ca en timme sen jag slutade jobba. Nu har jag rensat igenom facebook och allas bloggar. Mycket roligt. Denna dag spenderas hemma hos pappa där jag ska sova eftersom ja ska rida imorgonbitti kl 9. Ikväll är det efterlyst också. Som jag har längtat. Inte missat ett enda avsnitt ännu. Juste, jag har fått nå fnatt av att spela på fb så det gör ja just nu poolmaster heter de. Himlans kul. Dagens känsla: BRABRABRA, nästan inget kan få mig att må dåligt! Läste ut en till bok igår. Som heter Kl 10:31 på morgonen i Khao Lak. Ja måste säga att alla ska läsa den! Hur spännande som hellst och mycke possitivt och negativt. Killen som skrev den förlorade båda sina söner och sin fru i flodvågen. Sorglig, rolig och intressant att läsa. Fem av fem toasters!

ps. Snart börjar parlamentet igen ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0