Ska vi plocka äpplen i din trädgård? Du och jag, shalala?

Idag har varit en väldans chill dag. Jag åt frukost på såstaholm, vääärsta goda frukosten. Sen åkte vi hem och då gick ja och la mig ett tag. Sen ringde en viss Annica och väckte mig så kom hon och hämta mig. Vi åkte hem till henne och plockade äpplen och gjorde äppelkaka. MUMS ju. Sen vart ja så mätt så de känndes som allt skulle komma upp igen men icke sa nicke de gjorde de inte. När vi båda hade ont i magen la vi oss i Annicas säng och kollade på Alla barnen i bullerbyn, riktig klassiker. Sen tog jag bussen hem och sen dess har ja inte alls gjort mycket. Håller just nu på med min kära pärlplatta som snaaart e klar. Jag tror jag ska hinna tills imorgon men vi får la se. Många pearls kvar. Imorgon ska jag jobba natt tills onsdagmorgon så då lär jag faktiskt inte skriva nått inlägg. Ni får höra av mig tidigast på torsdag då. Ha en trevlig vecka tills dess gött folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0