jag blir galen

Vad är det dom har gjort med blogg.se/översikt. Jag får tuppjuck. Inte okej blogg.se. Har varit en störningsmoment ända sen dom gjorde om de. Fixa!

Jag är så sjukt nöjd idag också. Eller igår med för den delen. Den 9 Oktober flyttar jag in i min lägenhet och då är den renoverad och klar. Nya tapeter i varje rum. De kommer bli så sjukt mysigt att ja aldrig kommer flytta därifrån! Igår skrev jag kontrakt och nu är de bestämt att fredag den 9/10 flyttar jag in i min kära tvåa. Nöjd,nöjd,nöjd.

Idag ska jag jobba natten. Denna vecka är min jobbvecka så jag lär inte skriva så värst mycket i denhär bloggen men ja säger inte förlåt för dålig uppdatering för det, för att det är ja själv som bestämmer när jag skriver inlägg och sen e de upp till er om ni vill läsa det. Schysst va?


Kommentarer
Postat av: N

GUUUUUD VAD KUL :D

2009-09-22 @ 17:00:12
URL: http://nossttam.blogg.se/
Postat av: N

GUUUUUD VAD KUL :D

2009-09-22 @ 17:00:16
URL: http://nossttam.blogg.se/
Postat av: Ronjaaaaa

jag saknar dig lite! när ses viiiiiii

2009-09-22 @ 19:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0