Damn girl.

Kom nästan nyss hem ifrån jobbet. Hade vak-natt men är inte ett dugg trött faktiskt. Jag har sån otur med bankomatkort. Fattar inte hur jag lyckas. Igår var det borta så jag ringde och spärrade det. TVÅ sekunder senare hittar jag det. Men tydligen får man inte spärra av det. Så det var bara att skicka efter ett nytt. TYPISKT säger jag bara. Jag kan tala om för er att det inte alls är första gången heller. Det har säkert hänt mig 5 gånger.

Idag ska jag nog bara ta det lugnt, inga speciella planer. Måste ge ett lycka till, till Josephine som börjar jobba idag. Congrats bruttan det var på tiden!



Kommentarer
Postat av: Jorpan

Haha :D Jag jobbade fan ifrån 11:30 till 23:00, i ett kök, du vet ju hur de känns... min kropp och mina ben, ajajajajaja :(

2009-09-03 @ 00:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0